.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان:
جانبازان دلاوران عرصه دفاع مقدس هستند
نماينده ولي فقيه در گيلان و استاندار اين استان در پيامي مشترك با تبريك روز جانباز اعلام كردند: جانبازان دلاوران عرصه دفاع مقدس هستند...
جانبازان دلاوران عرصه دفاع مقدس هستند

نماينده ولي فقيه در گيلان و استاندار اين استان در پيامي مشترك با تبريك روز جانباز اعلام كردند: جانبازان دلاوران عرصه دفاع مقدس هستند.

به گزارش شمال نیوز ، در اين پيام مشترك آمده است: ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) سرور و سالار جانبازان عالم، مظهر شجاعت و دلاوري، سمبل وفاداري و بزرگواري را بر جانبازان سرافراز مبارك باد.

اين پيام در ادامه مي‌افزايد: حضرت عباس(ع) نشانه فتوت و جوانمردي، نمونه ايثار و از خود گذشتگي است و روز جانباز، روز ستايش از ارزش‌ها و قدرداني از ارزش آفرينان و ارج نهادن به مجاهدت‌هاي چشمگير جانبازان سربلند و سرافراز ايران اسلامي را به دلاوران عرصه دفاع مقدس به ويژه گيلاني‌هاي فرهيخته تبريك و تهنيت مي‌گوئيم.

در ادامه پيام آمده است: جانبازان علمداران و يادگاران گرانبها، ارزشمند و پر افتخار دوره دفاع مقدس و پاسدار امانت‌هايي هستند كه شهيدان عزيز و گرانقدر به امانت گذاشته‌اند.

اين پيام مي‌افزايد: همواره جانفشاني‌ها و رشادت‌هاي جانبازان در تاريخ پربار انقلاب شكوهمند اسلامي و اذهان بيدار و آگاه ملت قدردان ايران، پايدار و ماندگار خواهد ماند.

نماينده ولي فقيه در گيلان و استاندار در پايان پيام خود آورده‌اند: سلامتي و توفيق روز افزون همه جانبازان سرافراز و خانواده‌هاي محترم آنان را از درگاه ايزدمنان خواستاريم و اميد است در سايه الطاف‌ الهي و پيروي از رهنمودهاي مقام عظماي ولايت در همه مراحل زندگي پيروز و سعادتمند باشيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.